Gebed & foto’s - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu Gebed & foto’s - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu

Gebed & foto’s

Blijf op de hoogte en volg Arlien

11 Oktober 2012 | Oekraïne, Berehove

Deze week geen uitgebreid verhaal. Alleen een paar foto’s en de bid- en dankpunten. Ik heb het gewoon lekker druk met van alles en nog wat, het gaat allemaal goed. Maar het lukt niet om een update te schrijven. Na een paar pogingen heb ik het opgegeven. Want het moet wel leuk blijven :)

Tot volgende week!!

Vraag God…
… om een zegen over de schurftbehandeling die plaats vindt in het ziekenhuis.
… om een zegen over de conferentie die we volgende week hopen te hebben.

Dank God…
… voor de lekkere, warme slaapzakken die de kinderen hebben gekregen.
… voor het leven dat ik hier in Beregowo mag leiden, voor Zijn vele, vele zegeningen in mijn leven.

  • 12 Oktober 2012 - 07:12

    Maria:

    Fijn dat alles zo goed gaat.Het kan wat schrijven betreft niet altijd feest zijn. Zo te zien zijn het zeker lekkere warme slaapzakken.Succes maar weer.

  • 12 Oktober 2012 - 10:40

    Carola:


    Hey Arlien,

    Ik heb lang zitten kijken naar de foto van Zoltan.
    Toen heb ik de foto van een tijdje geleden erbij gepakt.
    Je kunt echt zien dat het goed gaat met dit mannetje, heerlijk zeg!
    Toen ik vanmorgen bad voor het schurftprobleem heb ik psalm 103 gelezen.
    De schurft heeft niet het laatste woord Arlien, laat je hierdoor bemoedigen!
    Jezus is Overwinnaar!

    liefs, Carola(je weet wel he, de moeder van Christian)


  • 12 Oktober 2012 - 13:53

    Korien:

    Hey Arlien,

    Druk met de laatste regeldingen?
    Geeft niks van je verhaal, je hebt al zoveel mooie/indrukwekkende verhalen geschreven dat je nu ook een keer zonder woorden mag zitten :)
    Sterkte met alle laatste dingen!
    Ik zit te overwegen je nog een laatste kaart te sturen voor je vertrek naar NL, maar ben bang dat ie niet aankomt...

    Liefs,
    Korien

  • 14 Oktober 2012 - 15:57

    Anje:

    Gods zegen voor alles
    Al koud daar .
    Liefs

  • 15 Oktober 2012 - 09:32

    Pieter:

    Hoi Pien!
    Succes daar gewenst, hoop dat je de komende winter een beetje kunt overleven.
    Ik denk aan je;)!

    Je broertje

  • 15 Oktober 2012 - 20:03

    B:

    Denk ook aan je en sluit me aan bij alle voorgaande reacties.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arlien

Sinds oktober 2011 ben ik aan het werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis van Beregowo, Oekraïne. Het plan is om dit een jaar lang te blijven doen. Elke woensdag zet ik een update op deze website om iedereen die daarin geïnteresseerd is, op de hoogte te houden.

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 150924

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2011 - 29 November 2013

Naar de Oek (iets langer dan 'normaal')

Landen bezocht: