Naar de Oek (iets langer dan 'normaal') - Reisverslagen van Arlien van der Laan - WaarBenJij.nu Naar de Oek (iets langer dan 'normaal') - Reisverslagen van Arlien van der Laan - WaarBenJij.nu

Naar de Oek (iets langer dan 'normaal')

Het eerste jaar heb ik in het ziekenhuis in Beregowo gewerkt. Daar liggen kinderen die erg weinig aandacht en liefde krijgen.
In het tweede jaar ben ik gaan samenwerken met een lokale zendelinge. Samen bezoeken we dagelijks internaten, gezinnen en zigeunerkampen. Daar geven we aandacht aan de mensen en mogen we vertellen over het Goede Nieuws dat God een Vader is voor ons allemaal.

03 Januari 2014

Gele paaltjes tellen met de achterbuurman

28 November 2013

13 November 2013

Hilarisch chips-afscheid
Arlien

Sinds oktober 2011 ben ik aan het werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis van Beregowo, Oekraïne. Het plan is om dit een jaar lang te blijven doen. Elke woensdag zet ik een update op deze website om iedereen die daarin geïnteresseerd is, op de hoogte te houden.