Presentatieavond - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu Presentatieavond - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu

Presentatieavond

Blijf op de hoogte en volg Arlien

11 Juni 2013 | Oekraïne, Berehove

Aanstaande donderdag, 13 juni, hoop ik mijn presentatieavond te houden. Informatie hierover hebben velen van jullie inmiddels via de mail ontvangen.

Heb je deze informatie niet gekregen en wil je dat alsnog krijgen?
Laat het dan even weten via thuisfrontarlien@gmail.com.

Tot donderdag!

• 11 Juni 2013 - 21:51

Anne Geertje:

Hoi Arlien,

Jammerrrrr!
    Anders was ik graag gekomen maar het is hier dan de laatste avond van de avondvierdaagse en dan moet ik Theresia toch wel even "inhalen"!
    Heel veel succes, een fijne avond toegewenst en een hele fijne gezegende tijd hier in Nederland!
    Groetjes, Anne Geertje

• 22 Juni 2013 - 13:40

J.Veen:

We hebben je infoavond gemist jammer maar we waren op vakantie. Goede tijd weer gewenst en beterschap met MRSA.