Presentatieavond - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu Presentatieavond - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu

Presentatieavond

Blijf op de hoogte en volg Arlien

11 Juni 2013 | Oekraïne, Berehove

Aanstaande donderdag, 13 juni, hoop ik mijn presentatieavond te houden. Informatie hierover hebben velen van jullie inmiddels via de mail ontvangen.

Heb je deze informatie niet gekregen en wil je dat alsnog krijgen?
Laat het dan even weten via thuisfrontarlien@gmail.com.

Tot donderdag!

  • 11 Juni 2013 - 21:51

    Anne Geertje:

    Hoi Arlien,

    Jammerrrrr!
    Anders was ik graag gekomen maar het is hier dan de laatste avond van de avondvierdaagse en dan moet ik Theresia toch wel even "inhalen"!
    Heel veel succes, een fijne avond toegewenst en een hele fijne gezegende tijd hier in Nederland!
    Groetjes, Anne Geertje

  • 22 Juni 2013 - 13:40

    J.Veen:

    We hebben je infoavond gemist jammer maar we waren op vakantie. Goede tijd weer gewenst en beterschap met MRSA.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arlien

Sinds oktober 2011 ben ik aan het werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis van Beregowo, Oekraïne. Het plan is om dit een jaar lang te blijven doen. Elke woensdag zet ik een update op deze website om iedereen die daarin geïnteresseerd is, op de hoogte te houden.

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 150823

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2011 - 29 November 2013

Naar de Oek (iets langer dan 'normaal')

Landen bezocht: