Tijd - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu Tijd - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu

Tijd

Blijf op de hoogte en volg Arlien

07 December 2012 | Oekraïne, Berehove

Ik kijk een bijzondere film met mijn broers en zus.
Ik bezoek een vriendin, de reis die een half uur moest duren loopt iets uit. Na drie uur ben ik dan eindelijk op het juiste adres in Assen.
Ik reis af naar Utrecht, om daar twee grandioos gezellige dagen te hebben met mijn fantastische oud-collega Reina. Heerlijk kletsen, herinneringen ophalen, de grootste lol om het woord ‘verwisselen’, de laatste nieuwtjes uit het ziekenhuis bespreken… ouderwets gezellig! Inclusief een oer-Hollands toetje :)
Ik heb een heel erg geslaagde presentatieavond gehad. Die de nodige voorbereiding vroeg. Maar dat was het zeker waard! Wat een mensen zijn erop afgekomen. Ik heb heerlijk mijn verhaal kunnen doen en veel mensen kunnen spreken. Super!
Ik werk een stapel ‘Suske & Wiske-boeken’ weg. Lachen om die onnozele verhalen, het malle rode strikje van Wiske en die typische uitspraken van Lambik.

Je snapt: er is niet veel tijd voor een weblog.

Want ondertussen denk ik alvast na over de volgende week. Vandaag over een week ben ik ‘gewoon weer in Beregowo’. Waar ik dan eerst weer even een weekend mag acclimatiseren. Daarna zal ik samen met Viki aan de slag gaan. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Maar eerst: genieten van m’n laatste weekje hier in Holland!

Dank God…
… voor de enorm geslaagde presentatieavond.
… voor de gezellige dagen die ik mag hebben.

Vraag God…
… om een goede laatste week van mijn verlof.

• 07 December 2012 - 12:52

Korien:

In april/mei is het gelukkig niet zo koud ;)
    Vond het gezellig met je!

• 11 December 2012 - 15:10

Anjesmit:

Fijn om je in groningen te ontmoeten.
    Gezegende voorbrreiding om terug tegaan. En alle spullen in de koffer .....
    Sterkte met afscheid nemen .
    En op naar je nieuwe jop .