Elke dag een foto - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu Elke dag een foto - Reisverslag uit Berehove, Oekraïne van Arlien Laan - WaarBenJij.nu

Elke dag een foto

Blijf op de hoogte en volg Arlien

06 Maart 2013 | Oekraïne, Berehove



Nu ik meedraai in het andere project werk ik met kinderen die een stuk ouder zijn dan de baby’s waar ik vorig jaar voor mocht zorgen. Deze kinderen hebben toegang tot internet en veel van hen maken ook gebruik van programma’s zoals Facebook.
Om te voorkomen dat deze kinderen zichzelf tegenkomen plaats ik geen foto’s van de kinderen bij mijn verhalen. Het zou wel kunnen, maar ik wil zelf echt geen enkel risico lopen. Deze kinderen hebben zeker recht op hun privacy.

Maar natuurlijk laat ik heel graag mijn werkplekken zien! Nu dat dus niet via m’n waarbenjij.nu-tje kan, kies ik deze week voor een alternatief: van alle locaties heb ik verschillende foto’s uitgezocht en in een bestandje geplaatst. Deze heb ik gestuurd naar de mensen die óf in de mailinglijst staan van mijn website of die elke week de e-mail krijgen van mijn thuisfront.

Mocht je nou in geen van beide lijsten staan en wil je toch de foto’s ontvangen? Laat het gerust weten! Stuur een e-mail naar thuisfrontarlien@gmail.com en dan wordt het naar je toegestuurd.

Geniet van de foto’s!!


  • 06 Maart 2013 - 11:59

    C&C:

    Wat een heldere e-mail Arlien, leuk gedaan!

  • 06 Maart 2013 - 13:14

    V:

    (y)

  • 06 Maart 2013 - 15:27

    Oom Peter:

    Onder de indruk van je werk, Arlien. Mooi overzicht. En wat goed dat je zoveel verschillende leeftijden kunt bereiken.

  • 06 Maart 2013 - 16:48

    Reina:

    Ha Arlien,

    Super al die foto's en je bezig te zien met alle kinderen.
    Inderdaad wel heel wat anders dan vorig jaar, maar ook heel bijzonder om op deze manier met de kinderen bezig te zijn en ze Hoop te bieden.
    Ik wens je veel zegen op je werk.
    Tot gauw
    Lieve groeten Reina

  • 06 Maart 2013 - 18:59

    Pa Van Jacqueline :

    Fantastisch werk Arlien!!
    Mooie bijlage in de mail.
    Mijn complementen en Gods zegen toegewenst.

  • 10 Maart 2013 - 23:38

    Eize En Bea :

    het blijft indrukwekkend het werk wat je doet . steeds mooie stukjes die we kunnen lezen .
    we wensen jou Gods nabijheid toe voor elke dag ook voor al die kinderen en voor hen die samen met jou werken . gebed vermag veel. lieve groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arlien

Sinds oktober 2011 ben ik aan het werk op de kinderafdeling in het ziekenhuis van Beregowo, Oekraïne. Het plan is om dit een jaar lang te blijven doen. Elke woensdag zet ik een update op deze website om iedereen die daarin geïnteresseerd is, op de hoogte te houden.

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 150935

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2011 - 29 November 2013

Naar de Oek (iets langer dan 'normaal')

Landen bezocht: